Πολιτική Επιστροφών
-
Αιτήσεις επιστροφής: Στην περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας από το VAYOKO.GR, μπορείτε να υποβάλλετε αίτηση επιστροφής εντός ενός καθορισμένου χρονικού διαστήματος.
-
Χρονικό πλαίσιο επιστροφών: Η αίτηση επιστροφής πρέπει να υποβληθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Μετά τη λήξη αυτού του χρονικού πλαισίου, δεν είναι δυνατή η αποδοχή αιτήσεων επιστροφής.
-
Κατάσταση επιστροφής: Για να επικυρωθεί η επιστροφή, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε αρχική κατάσταση και να μην έχει υποστεί οποιαδήποτε ζημία ή φθορά. Οι αρχικές συσκευασίες και ετικέτες πρέπει επίσης να είναι ακέραιες.
-
Αποδοχή επιστροφής: Η αποδοχή της αίτησης επιστροφής εξαρτάται από την κρίση μας και την αξιολόγηση της κατάστασης του προϊόντος. Επιτρέπεται η απόρριψη αιτήσεων επιστροφής σε περιπτώσεις που δεν πληρούν τα ανωτέρω κριτήρια.
-
Επιστροφή χρημάτων: Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησης επιστροφής, θα πραγματοποιηθεί επιστροφή του πληρωμένου ποσού στην αρχική μέθοδο πληρωμής σας. Ο χρόνος που απαιτείται για την επιστροφή των χρημάτων ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την τράπεζα ή τον πάροχο πληρωμών.
-
Έξοδα επιστροφής: Τα έξοδα επιστροφής είναι ευθύνη του πελάτη, εκτός εάν η αιτία της επιστροφής οφείλεται σε λάθος του VAYOKO.GR ή σε ελαττωματικό προϊόν.
-
Επιστροφή προϊόντων με ελάττωμα: Σε περίπτωση που το προϊόν παρουσιάζει ελάττωμα, είμαστε υπεύθυνοι για την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επισκευή του, ανάλογα με την κατάσταση και τη διαθεσιμότητα. Ως προϊόν θεωρείται το Thermos και όχι η συσκευασία του προϊόντος (κουτί). Η συσκευασία παρέχεται δωρεάν από εμάς και δεν αποτελεί ενιαίο προϊόν με το Thermos. Για τον λόγω αυτό δεν θα γίνεται αποδεκτή η αίτηση επιστροφής σε περίπτωση ελαττώματος της συσκευασίας και όχι του προϊόντος.
Σας συνιστούμε να διαβάζετε προσεκτικά την πολιτική επιστροφών μας πριν προβείτε σε οποιαδήποτε αγορά από το VAYOKO.GR. Για οποιεσδήποτε απορίες ή ανησυχίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.